Helgen

Hej på er! Vad ska ni göra i helgen då? Själv ska jag tävla imorgon, och sedan ska jag till globen för att se spanska ridskolan. Det är första gången på 30 år som spanska ridskolan besöker Sverige, så det kommer bli jätte spännande att få se dem.
 
Nästa helg ska jag äntligen få se Yohio, shiit vad jag längtar! Undrar om jag kommer vara den ändra 20-åriga fanset där? Hahaha, vi får väl se. Har alltid undrat om det finns personer i min åldersgrupp som gillar Yohio. Nåja, det spelar egentligen ingen roll. Man gillar vad man gillar och jag tycker man ska bli accepterad för det. Trots det måste jag erkänna att jag har varit feg att tala om för folk att jag tycker om Yohio. Det kändes lite pinsamt eftersom att Yohios fans mest består av yngre tjejer än mig. Men jag har försökt vara stark och bevisat att jag inte är rädd för att visa vad jag gillar, och till min förväntan så har faktiskt inte en ända person rynkat på näsan åt det. Och skulle någon göra det så är det försent för att få mig må dåligt, för jag är nu så pass modig att jag inte bryr mig om i fall folk inte accepterar vad jag gillar. Jag accepterar i alla fall vad andra gillar, även fast jag kanske inte alltid gillar samma sak. Vi alla är olika och har rätt att vara det. Trevlig helg!
 
Puss och kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0