En oförglömlig dröm

Åhh!!! Jag hade en galet fin dröm inatt! Jag drömde att jag och W tittade på när Yohio hade uppträdande. Vi stod på en läktare och nedanför oss gick en liten gång. När en av låtarna var slut gick Yohio ut i gången och bad alla i publiken längst fram att räcka ut sina händer. Alla gjorde det och han sprang och klappade hela radens händer. När han kom fram till mig och W stannade han. Han tittade upp på oss, log med hela ansiktet så att ögonen glittrade, och tog våra händer en lång stund. Den där känslan, att hålla hans hand, att se in i hans ögon, shiit vad verkligt det kändes!
 
Senare kom Adrian ut och berättade att alla som var över 18 år var bjudna på en strandfest inte långt där ifrån. Det var inte många i publiken som var över 18, så han ropade upp alla namn från biljetterna på dem som var bjudna. Jag tappade nästan andan när ett av namnen var mitt. Så efter showen åkte W hem och jag bättrade på sminket för att sedan åka till strandfesten. Tyvärr minns jag inte så mycket av festen, men jag vet att hade den varit på riktigt hade jag gråtit av glädje när jag berättade om den.
 
Inte nog med det, plötsligt förändrades drömmen och jag, W och E befann oss vid vårat stall. Längst upp på gräsvägen stod ett vitt partytält och några människor var samlade under den. Vi blev nyfikna och gick till partytältet för att se vad som stod på. När vi kom fram blev vi chockade för under tältet stod Adrian, Fredrik, Marcus och Widigs. En liten bit bort stod även Yohio som höll på att bli fotograferad inför en ny poster. När vi kom fram vände sig alla mot oss och log. Där slutade drömmen. Herregud vad jag vill somna om liksom den första drömmen jag hade om Yohio för ett tag sen! Jag vet att det här aldrig kommer att hända så därför skrev jag om det.
 
Puss och kraamizz<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0