En dröm

Hej på er! I natt hade jag en ganska märklig men sjukt underbar dröm. Jag drömde att jag, W och E var bjudna på en privat fest hos Yohio. Det var bara vi tre, Yohio och hans kompisar. Såklart var vi tre skit nervösa inför att träffa yohio, och trots att jag är äldre än både W och E så var jag den som var blygast. W och E vågade prata jätte mycket med Yohio medan jag höll mig i bakgrunden och pratade med hans vänner istället. Efter ett tag skulle vi gå ner i en källare i lägenhetshuset där han bodde. I källaren hade han fixat en scen så att han kunde ha en privat show för oss. Både jag, W och E blev helt till oss när han stod på den lilla scenen och började sjunga till "Our Story". Vi hoppade, dansade och sjöng med i texten. När vi skulle gå hem var jag besviken på mig själv att jag inte hade vågat prata med Yohio så mycket. Men innan jag hann ut genom hans dörr drog han mig enskilt åt sidan. Sedan viskade han att han ville lära känna mig och stoppade en lapp med sitt mobil nummer i min jackficka. Och där vaknade jag. Shit vad jag ville somna om och återuppta drömmen men tyvärr var det omöjligt. Någon som också haft en sådana här konstig men helt fantastisk dröm förut? :)
 
Puss o kram på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilda

Åh, sådana drömmar är helt otroliga att drömma!
Kram!

Svar: Aa, det var sjukt underbart! Hade nästan tårar i ögonen när jag vaknade, ville så gärna somna om igen!
Veronica

2013-08-15 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0