Ett tack till Yohio

Asså, jag fattar inte vad det är med mig, men jag känner mig helt idolfixerad av en viss person. Rubriken avslöjar ju redan vem det är, och jag kan säga att jag aldrig har varit så dragen till någon annan idol som jag är till honom. Det kan verka barnsligt då jag snart är tjugo år och nästan vuxen, men vem säger att vuxna inte kan ha en idol? Dessutom har jag inte alltid ett så vuxet beteende ;)
 
Till och börja med kan jag berätta att ordet "idol" för mig betyder inte kändis. En idol för mig är någon som jag ser som en förebild och behöver inte vara en känd person. Det kan vara en kompis eller kanske en familjemedlem. I alla fall så har jag två idoler som råkar vara kända, ryttarstjärnorna Malin och Roffe. Men efter melodifestivalen dök en ny idol upp i mitt liv. Yohio. Det är inte på grund av popurlaritet eller hans unika utseende som jag fastnade för honom, utan för hans starka själförtroende att våga vara den han är. I hela mitt liv har jag alltid varit den där blyga typen. Tro det eller ej, det kanske inte märks idag, men den blyga sidan har alltid funnits inom mig. Den som verkar stark kan faktiskt vara den svagaste, även fast det kanske inte alltid stämmer. Men på mig stämmer det till en del. Jag har inte alltid haft så bra självförtroende som jag har nu, och än har jag kvar att bygga. Men jag är på väg, och det är tack vare personer som Yohio, som vågar vara sig själv, som gör min väg snabbare. Så jag måste få säga tack till honom, även fast han aldrig lär få reda på att jag ens har skrivit det. Så ett ärligt och stort tack till Yohio från mig. Tack!
<3Kraamizz<3

Kommentarer
Postat av: Darkie

Vad du än bestämmer dig för att göra med ditt liv, kommer jag alltid och stötta dig min älskade<3

2013-04-04 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0