Tisdag "Jag kan inte beskriva hur lättad jag är"

Idag har jag varit på min första arbetsintervju. Herregud vad nervös jag var! Men tydligen gick det bra, för tjejen som intervjuvade mig sa att jag kan komma på provjobb nästa vecka! Jag är både glad, lättad och exalterad på samma gång! Nu vill ni förstårs veta vad för jobb det är, och det ska jag tala om för er nu. Jobbet är att vara extra städpersonal på Krägga herrgård. Krägga herrgård är en stor gård med hotell, festlokaler, konferensrum mm. Det ligger otroligt vackert till nere vid vattnet, och själva miljön i byggnaderna är fantastisk! Det ska bli jätte spännande att få provjobba, och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta! :)
 
 
<3Kraamizz<3
 
Bilder av krägga herrgård
 






Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis Vera! :D Du är grym!

2012-09-04 @ 14:12:59
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0