Onsdag

Idag har jag provjobbat på herrgården för första gången. Var svårt att komma ihåg allt som skulle göras men jag kom snabbt in i det och mot slutet fick jag mera flyt på det. Nu kanske ni tänker "vadå? Det är väl inte så svårt att städa?" Men faktum är att städa hotellrum är svårare än vad somliga tror. Sängen måste vara perfekt bäddad, inte ett spår av damm får synas, toaletten ska blänka, handukarna ska hängas jämt och får inte vara skrynkliga, osv. Nåja, det är roligt att få testa något nytt. Dessutom är personalen jätte trevliga.
 
När jag kom hem fick vi besök av peters mamma Janitza och hennes love Roine. Vi hade jätte trevligt, fikade lite, bjöd dem på middag och så fick de träffa Marko också. Saknar dem redan!  Så nu, efter en dag med nervositet och glädje ligger jag o slappar i sängen tillsammans med älskligen. Jag hade även tänkt kolla på några avsnitt av D.gray man, så chao så länge!
 
<3Kraamizz<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0