Fredag "Var tog min fredag ivägen?"

Min fredag har flygit förbi utan att jag har lagt märke till det, men det är kanske vanligt hos de allra flesta. Jag följde med mamma tidigt imorse och hjälpte henne med morgonfodringen, sen tog jag en ridtur med Marko. Började ridturen i skogen, vilket gick sådär. Av någon konstig anledning var han spänd under hela skogsturen och blåste upp sig hela tiden. Kanske kände han doften av något djur, vildsvin kanske? Nåja, jag fick bara gilla läget och ta mig runt den skogsrunda som jag hade bestämt. När jag kom tillbaka jobbade jag lösgörande med bommar på volten. Tog övningen från en av serie böckerna från hippson. Skit bra övningar! Rekommenerar dem stort! I början av arbetet var han väldigt motsträvig och ville inte jobba. Men i slutet av passet gick han riktigt fint! Så det blev ett lyckat ridpass trots allt.
 
När ja kom hem hjälpte jag pappa att handla mat, och efter det var det städning av rummet som gällde. Snart kommer älsklingen hit också! :) Om en halvtimma sticker jag till ridskolan för att jobba, de behövde nämligen extra hjälp och jag vill jobba så mycket jag kan för att tjäna lite cash. Det var allt just nu, ha en fortsatt trevlig fredag! Baii!!
 
<3Kraamizz<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0