Torsdag 11/10

Haaaaj bloggen! Hajar ni, hahaha lol! Förlåt, jag är så trött att min humor suger just nu. Jag har nyss tränat för en hopptränare som heter Anita. Det är samma tränare som min vanliga tränare Penny rider för. Tydligen håller Anita till i Italien men kommer till Sverige typ tre gånger per år eller nått. Jäklar vad jag och Marko fick jobba hårt, känns rätt rörigt mentalt men det var nyttigt för oss båda två. Nu ska jag spela the sims 3 och tagga inför hoppträning ikväll på ridskolehäst och dessutom samma övning som jag fick göra med Marko!
 
<3kraamizz<3
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Ha det så kul :D

2012-10-11 @ 21:10:37
Postat av: Darkie :3

Sämst humor ever<3

2012-10-13 @ 03:16:39
Postat av: Sandra

Är det anita sande du tränar för? :) hon kommer till swe var 6-8e vecka, flera av mina kompisar tränar för henne.
Hon är en sjukt duktig tränare/ryttare måste jjag säga :)
Red du i häggeby då? Sjukt bra ridhus och bästa underlaget där :D
Hihi kul att du börjat blogga lite mer nu! :D

Svar: Japp, det är Anita :) Aa, hon är jätte duktig! Nää hon kom till HRK så jag red för henne där, ska rida för henne nästa gång hon kommmer också :) Roligt att du läser min blogg, försöker ialf skriva så ofta jag kan ;)
None None

2012-10-16 @ 05:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0