Tror jag dööör...

för jag har kämpat skit mycket! Klockan är nu 02:27, och jag har precis pluggat klart för idag. Fortfarande är jag inte klar med allting, och jag tar tillbaka det där som jag skrev i mitt tidigare inlägg, att jag inte har så mycket uppgifter kvar. Jag insåg idag att det tog längre tid med uppgifterna än vad jag först hade trott. Imorgon måste jag göra klart allting, det är den ABSOLUT SISTA deadlinen för mig. Jag åker nämligen på friluftliv med skolan tis-ons. Så inte nog med att jag måste plugga gärnet imorgon, jag måste även packa, städa rummet och ta hand om hästen! jiesses, hur ska jag hinna? :S

Nej, nu ska jag faktiskt försöka sova lite också. Inte bra med för lite sömn, det kommer bara göra saken värre för mig imorgon! Natti natti!!



Kommentarer
Postat av: Darknezz

Tröttis :c <3

2012-05-27 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0