Känner mig duktig!

Oj oj oj, nu har jag haft mycket att göra igen! Men äntligen börjar det lätta en aning. Igår satt jag hemma och pluggade timmar i sträck, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Kanske var det den där Ben & Jerry's i frysen som var min drivkraft. Hur som helst skickade  jag in 6 uppgifter, så det känns som att bitar från stenen på mina axlar har lossnat! :)

Så hur ser denna dag ut? På schemat står det skola, men jag pluggar hemma på distans idag! Jag hoppas på att kunna kopiera dagen från igår^^ Vid elva ska jag även åka till posten och hämta utt mitt halsband som jag har beställt från Sweden rock shop! Är det någon som har hört talas om den sidan? Det är en grym sida med massor av kläder, smycken, Cd:s, filmer och mm. Det är allt från gothic, rock till vanliga kläder. Så även fast du inte är en rocktjej kan du hitta massa roligt där! :D

Nej nu måste jag sluta skriva, hoppas alla får en toppen dag!
Ps, funderar på att göra om bloggen lite igen ;)



<3Kraamizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0