Hm...

är man trött om man somnar med huvudet BOKSTAVLIGEN nedanför tangentbordet? I så fall är jag det! Klockan var halv tolv när jag vaknade igår ikväll, och när jag insåg att jag hade somnat började jag fundera på att krypa till sängs istället. Och det gjorde jag.

Allt detta pluggande gör mig fruktansvärt trött. På grund av stressen har jag smärtor i axlar, rygg och huvud. Men jag kan inte göra något annat än att knarka verktabletter och plugga vidare. Som jag har skrvit i ett tidigare inlägg, JAG TÄNKER INTE GE UPP NU!! Men det är inte lätt att ha hoppet uppe, då jag måste vara klar med alla kurserna denna vecka.



<3Kraamizz<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis<3

2012-05-17 @ 00:10:58
Postat av: Darknezz

^ Glömde skriva namn:)

2012-05-17 @ 00:11:37
Postat av: Vera

<3

2012-05-17 @ 01:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0