Baa...

Drygt att gå upp klockan fem på morgonen när man börjar halv nio, men tyvärr är det så i mitt liv. Det tar en och en halv timma för mig att ta mig till skolan, och den senaste bussen jag kan ta är den som går klockan sju. Nu tänker ni säkert "Vad gör hon i två timmar på morgonen då?"! Jo, jag ska förklara.

Ni tjejer lär hålla med om att det tar minst en timma at fixa håret och sminka sig (dvs om man är petig). På grund av mitt långa hår tar det dubbelt så lång tid, så därför måste jag gå upp tidigare. Det kan verka löjligt, men om jag inte borstar mitt hår eller sätter upp det ser det trassilgt och slitet ut. Det är klart att man inte ska bry sig om vad andra tycker om ens utseende, men eftersom att jag har en speciell stil måste jag anpassa mig till den trots att jag inte varje dag är extrem ;)






<3kraamizz<3

Kommentarer
Postat av: Darknezz

Vackrast i värden<3

2012-05-13 @ 01:45:28
Postat av: Amanda

Hihi, jag går upp en halvtimme innan jag måste gå hemmifrån till bussen, kan bli liiite stressigt ibland... xD Men jag vet hur lång tid det tar med ditt hår, iallafall när du plattar det! Fast ditt hår är jättefint hur det än är, platt som lockigt. :D

2012-06-01 @ 18:18:39
URL: http://highriders.blogg.se/
Postat av: Vera

hihi, tack Amanda ;)

2012-06-02 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0