Hoppträning!

Hopptränade igår! Jag bytte häst med Johan och fick rida ridskolehästen ville istället. Var väldigt intressant. Ville var skit seg, men när jag väl fick igång honom hoppade han fantastiskt bra :) Dock ramlade jag av, haha xD Eller det blev mera en avsittning framför hindret ;P Jag hade inte tillräckligt med stöd på tygeln, det var därför han stoppade. Så nästa vecka måste jag bjuda på tårta. För er som inte vet det så är det en liten tradition att bjuda på tårta när man har ramlat av ;) Hur som helst, det sägs ju att man ska ha ramlat av 100 gånger innan man blir ett proffs, bara 70 gånger kvar!

På lördag ska jag rida pay and jump på Håtuna. Det är nyttigt, blir en bra träningtävling! Det var allt på hästfronten just nu, chao!

<3kraamizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0