Studenten!!!

OMG!!!! På tisdag tar jag studenten, kan knappt förstå det!! Jag har slitit och kämpat med mitt skolarbete, och nu är det äntligen över! Hej då KG, kommer aldrig mer se er igen, hahahaha! Nerå, så mycket hatar jag inte min skola, jag valde bara fel. Lärarna är jätte bra och de andra eleverna är snälla, men dessa jävla hårda krav höll på att ta kol på mig. Ärligt talat var jag nära på att hoppa av gymnasiet en gång. Jag vet inte hur jag tog igenom mig den där deppiga perioden, när min farbror först dog, sedan min farmor och sedan hästen, och detta bara under ett år. Kanske var det mina vänner? Kanske var det min pojkvän? kanske var det min familj? Jag tror det var tack vare alla som stöttade mig, som jag orkade. Därför är jag dem förevigt tacksam!



<3Kraamizz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0