Planer för idag

Till och börja med måste jag städa rummet. Jag råkar nämligen ha talang för att skräpa ner och slänga kläder runt mig xD Sedan sticker jag till stallet och rider en stund. Efter det kommer jag antagligen spela runescape och prata med älsklingen på skype. Det blir alltså en helt vanlig vardag. Det ända som är annurlunda just nu är att Cattis häst inte är hemma från kliniken än. Han har skdat sig rätt illa, fått en metallstople från hagen i bakbenet. Såret var väldigt djupt, genom leden och ända in till benet. Tur i oturen att inte brosket var skadat. Nu håller vi tummarna för att operationen gått bra och att han blir bättre...

Så vad ska ni göra idag? ^^


Fina Ove och cattis dotter Issa


<3Kraamizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0