Idag

Hej hej! Så vad har jag gjort idag då? Inte så mycket, jag var extremt trött efter Falsterbo veckan så jag tog en längre sovmorgon kan man säga. Vaknade vid elva ungefär, åt frukost och testade ett nytt spel till wii som jag har köpt. Spelet heter OverLord, någon som har hört talas om det förut?^^ Var riktigt skojj tycker jag, inte för svårt heller så det passade mig perfekt :) Klarar nämligen inte av för avancerade spel, tar tid för mig att lära xD Hur som helst, efter det åkte jag till stallet tillsammans med syrran. Vi rensade ut saker som vi skulle sälja och saker som skulle slängas. Vi prövade också de nya sakerna på Marko. Han var jätte snygg i dem, synd bara att jag glömde kameran. Nåja, han får vara modell en annan gång :) Innan jag fick rida tvingades jag att vänta på att ett ondeskefullt åskväder drog förbi över oss. Hade tur, det släppte ganska fort. Så nu sitter jag och chillar vid datan efter en varm dusch. Vad har ni gjort idag?
 
<3Kraamizz<3
 
Marko <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0