Kanelbulledoft

Fredag, guud vad skönt! Började skolan den här veckan, och trots att jag fick en mjukstart är jag redan stressad. Det här är ju slutspurten innan studenten, och då måste jag verkligen vara klar med allting. Dessutom ska det ju fixas en massa innan studenten. Till exempel ska jag få min studentklänning sydd av en tjej från stallet, och vi måste snart sätta igång att bestämma en modell och börja leta tyg. Känner mig lite panikslagen, vet ju inte riktigt än vad jag vill ha för modell :( Nåja, det löser väl sig.

Nu sitter jag och snackar med älsklingen på skype. Doften av kanelbullar fyller mitt rum, och ovanligt nog kommer doften ifrån ett ljus som jag har köpt. :) Var nämligen på Ikea tsm med Becca i onsdags, och vi köpte en hel del ljus. Bland annat fick jag tag på tre ljus med olika dofter, den med kanelbullar, brylépudding och kladdkaka :) Dofterna får det att vattnas i munnen på mig, hihi! Dricker oxå en laktris glögg som mamma köpt, faktiskt väldigt god! Ha en trevlig helg på er!

Kraamizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0