Busy woman...

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Just nu är en tid med massor av aktiviteter. Som jag skrev i ett tidigare inlägg är det ju fullt upp med studenten, plugget, hästen osv. Det är ju typiskt mig också att skjuta upp saker och ting. :(

Jag ska försöka klippa ihop en liten film från min hoppträning förra veckan. Jag funderar också på att göra en RS-blogg. Såklart kommer jag ha kvar denna, men i RS-bloggen skriver jag dagbok om vad jag gör i spelet. Den kommer också innehålla lite tips och tricks. Man kan också få ställa frågor om det är någon quest eller något man behöver hjälp med, och jag ska försöka hjälpa er så gott jag kan. :) Låter det bra?

Det var allt just nu, lovar att försöka blogga oftare...dvs om jag hinner. Är riktigt busy under denna tid^^ Ni får ha dt så gött!

<3 Kraamizz <3

Kommentarer
Postat av: Darknezz

Heheh nice=P<33

2012-01-27 @ 02:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0