Hoppträning!



Fyyy faan vilken träningverk jag har efter simmningen igår! Och ändå simmade jag bara en timmma! Kroppen känns verkligen som spagetti, ledsen Becka men det blir nog en kort shoppingtur i stockholm idag xD

Hopptränade i torsdags, fick hoppa lite höjd denna gång, var uppe på 90 cm ialf. Marko blev skit stark och jag hade lite svårt ibland att följa honom över hindrerna. En häst som verkligen hoppar med ryggen är väldigt obekväm att sitta på xD Nästa vecka ska jag vara med på "pay and jump" på stigbergs. Det ska bli roligt :) Höjderna blir bara 70 och 80cm, då deras ridhus är väldigt litet och det blir för trångt för Marko att hoppa 90cm :/

<3Kraamizz<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tyckte shoppingdagen blev alldeles lagom lång :)

2012-02-05 @ 11:20:34
Postat av: V

jorå, tyckte ja me :)

2012-02-07 @ 11:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0