Onsdag

Träningsverk är extremt jobbigt. Det känns som att musklerna protesterar så fort jag rörde mig idag. Dessutom har jag väldigt ont i axeln, den liksom låser sig så att det tar stopp vid ett visst läge. Det betyder att jag inte kan lyfta armen lika högt som den andra. Jag avaktar och ser om det släpper. Idag har jag mest målat på huset. Snart är det äntligen klart. Jag kan bara säga en sak, jag kommer inte att sakna det! Det är inte kul att stå och måla på en vägg hela dagen, speciellt inte ensam. Om man är två är det roligare, för då kan man i alla fall prata med varandra. Så det ska bli skönt när allt är klart, då blir det inge mer målning på några år, jippie!! Det var allt just nu, chao!
 
<3Kraamizz<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0