Måndag

Till och börja med, jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Jag har haft en underbar vecka hemma hos älsklingen med bland annat Liseberg, ett romantiskt firande av vår 1-års dag och en trevlig husbilsresa. Foton kommer kanske senare. Just nu har jag tagit hej då av bästa becca som ska flytta 57 mil upp i landet. Känns jobbigt att hon ska flytta, men hon har fått ett jobb där uppe och ska jobba ett tag innan hon flyttar tillbaka. Kommer sakna henne jätte mycket, men jag försöker tänka att det hade varit värre om hon flyttat utomlands. Jag hinner inte skriva mer tyvärr, för nu måste jag sticka till jobbet. Jobbar fortfarande på ridskolan tills jag hittat ett annat jobb. Chao!
 
<3Kraamizzz<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur går det med Börjes jobbet, har du hört nått mer? :)

2012-08-13 @ 19:55:21
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se
Postat av: Vera

Nää :(

2012-08-13 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0