Stor rensning på rummet!

Tjaa! Har stor rensat på rummet idag! Herregud va mycket kläder som försvann från garderoben!!! :o De välbehållna kläderna tänker jag skänka bort som välgörenhet och de andra får en resa till soptippen! :P Och kläder var ju inte allt heller...faan va man samlar på sig en massa prylar och skräp!! En del av sakerna ska jag spara, så de hamnar på vinden! Lite andra saker får jag försöka sälja på loppis och resten kastar jag! ;)

Nu är jag helt slut, ska hoppa i säng och sova! Imorrn är det skolfoto oxå, då måste ja snygga till mig lite ;P Längtar nu efter att krypa ner under det varma täcket och höra blåsten och höstregnet utanför fönstret! :3 Så natti mina vänner, hoppas ni haft en bra dag! skriver snart igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0