Sammanfattning av helgen

(Peggy)

Hej hej kära läsare! Var för trött för att skriva igår! :P Festen hos Erika i Lördags var super rolig, ingen fyllefest direkt, men vi hade ändå kul! Satt mest och snackade eller körde Twister! Grillade hamburgare vid sådär elva-halv tolv tiden på kvällen, var riktigt gött! :3 Kom hem mellan två-tre eller nått!

Igår var jag som sagt sjukt trött men ja skulle upp i tid eftersom att en kompis, Jennifer, skulle komma hem till mig. Vi tog det rätt lugnt, kollade på bloopers från solsidan och lekte lite med Peggy (Min och familjens hund). Kommer lite bilder sen på vår skogspromenad! :)) Nu ska ja fortsätta jobba med lite skolarbete, ni får ha det så gött mina vänner, kram kram! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar på din kommentar: Ååååh vad glad jag blir över att få så fina kommentarer, tack Vera! :D Du är så snäll!:)<3

2011-09-19 @ 17:18:20
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0