Lång dag...


(En bild på mig och Gazda från Grällsta i sommras ;P)

Hej hej! Idag har det varit en lång dag för mig, skola till klockan fem och hoppträning strax efter man kommit hem! :P I skolan hade jag redovisning på psykologi, ett ordtest i spanska och en bildläxa där vi skulle rita ett självporträtt! Är nöjd med redovisningen och ordtestet, men dock inte med självporträttet! Var skit svårt att få till alla former och skuggningar osv :S Inte riktigt min grejj, gillar hellre att rita manga! xD

Slutade klockan fem som sagt, sjukt jobbigt eftersom att det tar över en timma för mig att komma hem med bussen! :S
Men bor man i bålsta och väljer ett gymnasium i uppsala får man skylla sig själv! Hihi! XD Sista året för mig förresten, yiiiiipie!!!! :D ialf, kom hem klockan sju, åt middag, åkte till ridskolan strax efter halv åtta! Träningen gick bra idag, fick rida Estrella igen! :) Fick oxå reda på att ja ska få tävla Majsan på pay and jump nästa vecka!! Ska bli super kul! :D

Sitter nu och mumsar i mig rostat bröd och en jätte kopp med te! Mysigt med ett litet kvällsmål såhär efter en tuff dag! Sen blir det en varm dusch och så äntligen sova! Ni får ha det bra mina vänner, chao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0