Hoppträning och annat skit!

Hej hej alla läsare! Idag var det hoppträning som vanligt! Fick Majsan idag eftersom att Pay and Jump e ju nästa vecka :P Det som är lite problem är att Pay and jump börjar typ vid sju, vilket bli väldigt svårt för mig att hinna till eftersom att jag kommer hem från skolan vid sju -.- Men jag får hoppas att jag kan ta ledigt, vill inte skippa hoppningen bara för skolans skull! >.<

 

Nåja, imorrn är det studiedag, yiieeeppiee!!! Jag och Jennifer ska passa på att åka in till Stockholm och ta foton till vårt skolprojekt! :) Vi hade tänkt ta foton på lite olika kyrkor o så :P Blir skojj!  Sen när man är klar kan man ju hitta på annat oxå XD

 

På Lördag och söndag är det jobb som vanligt. Dock händer det en grejj på söndag! Ridskolan ska ha loppis! :D Jag och Isa tänker vara med och dela på ett bord så att vi kan sälja lite saker...ehm...vänta lite...jag ändrar det till MYCKET saker! xD Ha dt gött allihopa! Kraamizzar <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0