Sorry :(

Hej hej! Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, det är så mycket som kretsar omkring mig just nu! Ska försöka hinna lägga upp lite bilder på bloggen idag, för så fort jag har kommit hem från skolan imorgon så åker ja, yieeeeeeppie! :D Vi ska som sagt åka till skara och jönköping för att kolla på hästar, vi får hoppas att vår nya kompis finns där nere :3 Med lite tur kanske jag kan smuggla med datorn och skriva hur läget är när vi är där! >:) Ni får ha dt så gött kära läsare!

Många Kraamizzar på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh vad kul :D <3

2011-10-20 @ 13:29:43
URL: http://rebeccalenke.blogg.se/
Postat av: V

Yeees :)

2011-10-20 @ 14:07:41
Postat av: V

<3*

2011-10-20 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0