Mycke att göra

Hallå mina vänner! Har mycke på gång just nu.

Det är skolan och studenten, julklappar och födelsedagspresenter,

hästen och pojkvänen. Phu, hur ska man hinna med allt detta?

 

Stressen kryper inom mig likt tusentals myror i en myrstack, och huvudet känns

som en tidsinställd bomb. Men ändå kämpar jag vidare och försöker vara tapper.

Ska man komma någonstanns i livet får man aldrig ge upp, det är något man ofta glömmer.

 

Hur som helst, hade en rätt soft helg förra veckan. På Fredagen gick jag på bio tsm med

bästa Becka <3 Vi såg Breaking Dawn, som faktiskt var förvånadsvärt bra. Jag måste erkänna

att den fängslade mig väldigt mycket :) Resten av helgen jobbade jag och chillade framför skype

där jag snackade med min underbara pojkvän. Längtar till jul då han kommer o hälsar på <3

Har oxå lekt runt i photoshop och fixat till en ny header, hoppas den inte vart konstig ;P

Nu tänker jag sova, måste få en god sömn inför morgon dagens arbeten! kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0