Chips och RS

Plugg, plugg, plugg, det är så tråkigt att plugga! Önskar att jag inte hade några uppgifter under lovet, men är man  som mig, duktig på att skjuta upp saker o ting, har man inget annat val >.< Älsklingen ligger o sover fortfarande, får kämpa för att inte krypa ner i sängen bredvid honom. Hinner inte mysa nu ju, har massor av saker att göra idag :O Bland annat ska jag göra godis, städa rummet och toaletten, packa inför imorgon och hoppträna med Marko. Full rulle, det vill säga! Hur som helst, ni kanske undrar varför jag ska packa? ;) Det är nämligen så här, att under nyår åker jag ner tillsammans med min älskling hem till honom, för att umgås lite med hans familj där. Vi gjorde ju en deal, han kom hem till mig under jul och jag åker med honom under nyår. Toppen, eller hur? :D

Har varit en härlig jul, med massor av god mat och roliga julklappar. Fick lite allt möjligt: varma mys strumpor, pengar, ljus, termos, nagellack blåsare, hörlurar, en helspegel, pollkagris-te och mm. Har mest chillat tillsamans med älsklingen, som till exempel igår. Vi slappade, gick ner till centrum och köpte chips, slappade igen och spelade RS. Måste berätta en rolig sak som jag köpte på RS igår! När man är member, så får man poäng för varje månad  som man är member. För poängen så kan man köpa allt möjligt, till exempel käder, olika emotes eller Auras. En ny sak som har kommit är två sortes vingar, ängla-och demonvingar. Vingarna finns i tre sortes storlekar, liten, mellan och stor. Jag köpte de små vingarna änglavingarna (hade inte råd med de andra), se bilderna här nedanför sen! :D Jag har också bestämt mig för att spara ihop till de större, men har räknat ut att jag inte kan få dem förrän efter studenten. >.< Nåja, jag sätts på prov för tålamod tills dess ;) Hoppas eran jul har varit bra, önskar er ett gott nytt år!
Kraamizz! <3













(Den sista bilder är på mig och dark, och vår clanflagga <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0