Årets första tävling

Det är inte ofta det händer, men när det väl händer blir man så sjukt glad. Det är även då man känner att de slitsamma träningarna börjar ge resultat. Idag kändes det som att alla bitarna föll på plats och jag hade så grymt roligt. Vi kom på 2:a plats i 90 cm klassen, och på 1:a plats i 1m. Men vilken plats jag hamnade på är inte det viktigaste. Det viktigaste var att vi red vår bästa runda någonsin. Bra galopp, bra flyt och nästan inga konstiga språng. Det är tack vare syrran som har jobbat så hårt i dressyren med honom, och tack vare våra super duktiga tränare som har varit så engagerad i vår ridning. Det är otroligt vad min (vår) häst kan göra mig lycklig. Utan honom hade jag inte kommit så här långt, och utan honom skulle denna lycka aldrig tagit liv.Tack underbara Marko <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0