Tungt men viktigt beslut

Ibland måste man bara bestämma sig. Ska det fungera, eller ska det inte fungera? Idag har jag vågat att ta ett beslut som jag har tänkt på de senaste veckorna. Ett beslut som tyvärr sårade och krossade ett annat hjärta. Jag känner mig som ett monster eftersom att jag hatar att göra andra besvikna. Men samtidigt har de andra runt omkring mig rätt, jag kan inte tvinga fram en känsla, den bara kommer. Precis som den kom första gången vi träffades, men som nu har bleknat bort. Det gör lika ont att krossa ett hjärta som att få hjärtat krossat själv. Jag hoppas att du kan förstå det. Det här kommer ta tid, men jag hoppas att dina vänner kommer att sy ihop ditt hjärta precis som mina vänner kommer att göra. På så sätt går livet vidare.
 
<3Kraamizz<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår dig, de vet du mycket väl. Trots att jag kan va barnslig så kan jag förstå:) Har nog tyvärr ej samma tur med mina vänner som du har, när man ska snacka känslor. Inte lika lätt, killar du vet...

2013-06-29 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0