Onsdag kväll

Just nu är jag riktigt trött, trots att jag inte har gjort mycket idag. På förmiddagen handlade jag tillsammans med mamma, och på eftermiddagen åkte jag med Eve för att se på när hon tränade med Marko. Förstår att hon tycker om sin nya tränare för det gör jag med. Ni förstår, hon har haft problem med att hitta en bra tränare. Men den här tjejen som Eve har börjat träna för nu är toppen bra! Hon är verkligen engagerad med både häst och ryttare, och hon förklarar verkligen så att man förstår! Jag är inte så säker på efternamnet, tror hon heter Camilla Ivarson. Kanske har någon av er hört talas som henne? :)
 
Nåja, det blev tyvärr inga bilder eftersom att jag failade med inställningarna på kameran :( Jag får fråga Issa om hon kan hålla en fotokurs för mig ;) Nu ska jag se på ett avsnitt av D gray man, sen ska jag somna bredvid min älskling! natti natti!
 
<3Kraamizz<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0