Torsdag och Fredag

Igår och idag är sådana dagar som man vill ska vara för evigt. Igår gick hoppträningen super bra för Marko fick ett jätte bra flyt och lyssnade på mina förhållningar. Kan låta lite skrytsamt, men bästa träningen på länge i alla fall!
 
Idag red jag tillsammans med finaste becca <3 Blev glad över att hon ska börja rida Trixi varje fredag, vilket betyder att vi kan träffas lite oftare och att jag får sällskap när jag rider ut :)
 
Ikväll blir det china med stallgänget. Det har blivit typ som en tradition att vi går ut och äter på china tillsammans varje år. Så det ska bli jätte mysigt att bara få äta god mat och prata skit hela kvällen ;) Så vad ska ni göra ikväll då?
 
<3kraamizz<3
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad kul att Trixi fått en ny medryttare :D

2012-10-27 @ 09:51:39
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0