Torsdag 19/10

Idag var det hoppträning som vanligt. Fick en dålig start då det spöregnade när jag sadlade och skrittade fram. Jag kunde ju inte komma in i ridhuset förrän gruppen innan var klar. Så där fick jag rida runt och bli blöt och kall, inge vidare bra eftersom att jag redan är sjuk. Tyvär gick själva träningen inte heller bra,för Marko var väldigt bråkig och seg. Men i och för sig har han arbetat väldigt hårt den här veckan så han kanske han träningsverk i sina bakben. Dessutom hade jag knappt någon ork att rida och var helt slut efter ridpasset. Jag upptäckte efteråt att det är dumt att träna när man är sjuk. Inget jag kan rekomenera i alla fall.
 
Hur som helst, det var skönt att komma hem och ta en varm dusch, dricka te med honung och citron och sitta en stund vid datan. En annan sak är att nästa gång jag tränar för Anita Sande (tack sandra för du påminde mig om hennes efternamn) kommer jag kanske träna på häggeby istället. Det var knappt några från håbo som ville vara med så då är det bättre att jag åker till häggeby så slipper Anita åka runt så mycket. Dessutom har de större ridhus i häggeby, så det kan bli roligt :) Nu är det nog bäst jag slutar blogga innan inlägget blir hundra sidor långt, god natt på er mina vänner!
 
<3kraamizz<3
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är inte lätt att prestera på topp om man inte mår bra, krya på dig Vera! <3 Kul att testa lite olika tränare, är det på cc du ska träna? :)

Svar: Nää, det har du rätt i! Tack! Jag tror det :) <3
None None

2012-10-19 @ 20:41:52
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0