Ny mobil!

Hej mina vänner! Efter en hel del strul har jag äntligen fått hem min nya telefon! Det är en samsung galaxy s2! Ni kan se en bild på den nedanför. Jag ska passa på att rekomendera alla att inte köpa sony ericsson. Min gamla telefon var en sony ericsson och den var skit dålig! Pekskärmen till exempel var jätte seg så man var tvungen att slå på den för att få någon reaktion, och telefonen hackade väldigt ofta. Kanske var det bara den typen av sony ericsson som var dålig, men jag har hört rykten om att flera av deras telefoner inte är bra.
 
<3kraamizz<3
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Carlström

Min gamla sony ericsson fungerade helt okej! Det var bara lite appar som hängde sig ibland :)

Svar: Hehe, oki :P Som sagt, dt kanske bara var just den modellen jag hade ^^
None None

2012-11-24 @ 22:43:24
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se
Postat av: Becca

Sluta hacka på min sony :< den är ett år och fortfarande som ny! haha

Svar: Haha, dt kanske bara var min modell då xD
None None

2012-11-26 @ 10:01:06
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu'@fb

finfin blogg :D

Svar: Tack tack :)
None None

2012-11-28 @ 20:28:19
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0