Jobb depression

Ibland känns det som att något klämmer mitt hjärta hårt. Bråket om jobb fortsätter att göra mig deppig och ledsen. Det är klart att jag fattar hur viktigt det är att jag försöker söka jobb, men jag vill liksom inte stå med hundra extra jobb omkring mig. Jag kan hålla med om att jag inte har varit så aktiv med att söka, men att stressa mig sänker bara mitt självförtroende och får mig att känna mig värdelös.
 
Nåja, älsklingen tröstade mig när tårarna föll. Det känns lite bättre nu och jag kan tänka klarare. Några nightwish låtar får mig även på bättre humör. Jag har funderat och bestämt mig för att jag ska försöka söka minst två jobb per dag. Det är i alla fall en bra början.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lovar att du kommer att hitta jobb snart! <3
Även om det känns jobbigt nu så är det bara att kämpa på, se framåt hela tiden och hitta saker som motiverar dig, jag förstår att det är svårt, men det kommer att lösa sig bara du inte ger upp :)

Svar: Aa, du har rätt Amanda! Lovar att inte ge upp! Jag ska kämpa så gott jag kan! :) <3
None None

2012-11-08 @ 16:13:06
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0