Phu!!

Den här veckan har varit tuff! Först har man cycklat till jobbet fram och tillbaka, tagit hand om barnen på lägret, ridit två hästar varje dag inklusive med egen varannan dag och målat huset. Är helt slut! Idag red jag även en enskild lektion för Penny, gick riktigt bra. Ska ju börja hoppa 1m nu till hösten och ska vara med på en tävling i agusti, därför tänkte jag att jag behövde lite hjälp. Marko skötte sig super idag, en 1m bana var inte så tokigt, speciellt inte när sista hindret till och med var högre och låg på ungefär 1o10!!! Min häst ger mig mod. Hade det inte varit för hans positiva inställning till hoppning och den grymt ljuva tryggheten hade jag aldrig vågat hoppa högre än 90 cm. Så tack min älskade häst! Du hjälper mig att komma längre än vad jag har hoppats på!
 
Och på Lördag åker vi till grällsta, kommer bli så jäkla roligt! :D
 
<3Kraamizz<3
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0