Tisdag

Dagen började med en hoppträning för Penny. Träningen gick sådär, men efter en krasch i ett hinder och ett stort skavsår på fingret lyckades avsluta med ett bra hopp. Men som Penny säger, det kan inte alltid gå bra, och en krasch kan hända vem som helst. Jag måste träna på att inte överge Marko, utan lita på honom och hjälpa honom som en lagkamrat. Vi är ett team, han och jag. Nåja, övning ger färdighet.
 
Efter träningen handlade jag tillsammans med mamma och syrran. Jag köpte en ny Ben&Jerry's som blev min favoritsmak. Den heter Berry White!! Älskar den! Ena halvan består av mjuk vanilj glass med vita chokladbitar i, den andra halvan består av  glass med en härlig hallonsmak, och i mitten finns en krämig chokladsås. Hur gott låter inte det? Kan verkligen rekomendera den!
 
Hämtade även mitt paket från sweden rock shop, älskar sakerna som jag köpte. Foton ser ni här nedanför.
Det var allt just nu, chao! :)
 
<3kraamizz<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0