Söndag

Tja! Just nu sitter jag hemma hos Issa och chillar. Träningen i torsdags gick rätt bra, fick träna markarbete vilket var väldigt bra för att få Marko att börja lyssna bättre. Igår var jag på stigbers gård och deltog i deras diplom hoppning. Det blev första gången jag "tävlade" 1 meter. Jag var även med i 90 cm-klassen som uppvärmnings klass. Haha, gick inte så bra där. Jag ramlade av ovanpå en bank och fick en massa vägringar. Marko kände nog att jag var osäker, för det är inte vanligt att han brukar vägra. Nåja, jag blev så osäker att jag var nära på att stryka mig i 1 meters-klassen, men något fick mig att tänka efter. Jag tänkte på allla som peppat mig, och min tränares ord ringde i mina öron; "Lägg det som går dåligt bakom dig". och så sade jag för mig själv: "Va faan, jag har sett fram emot det här jätte länge ju! Nu får jag skärpa mig!" och ja, vi klarade 1 meter utan problem med endast fyra fel på grund av en volt jag var tvungen att lägga eftersom att jag tappade tygeln. Så det blev ett lyckligt slut i alla fall! Foton som Issa tog kommer sen! Chao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0