Helgen!

Börjar med att säga "Förlåt", som vanligt har jag inte haft tid att skriva något inlägg på ett tag! Men nu jävlar, här kommer ett!

Helgen har varit skojjig, mycket att göra bara. I Lördags red jag ut tillsammans med Issa och Catti. Trots att det stormade ute var hästarna över mina förväntningar lugna. Vi lyckades till och med galoppera ute, utan att det blev  något sken! Duktig hästar! :) När vi kom tillbaka packade jag utrustningen inför tävlingen på söndagen.

I går (söndag) började jag dagen med att jobba. Det var då jag hittade dem här två sönosarna tillsammans i hagen. Verkade som att det var Love is in the air! ;)


(Mimmi och Poker)


Lite senare på eftermiddagen kom mamma och lillasyster med Marko. Jag är tacksam över att de kunde göra iordning honom åt mig eftersom att jag jobbade. Så tack så mycket underbara mamma och syster! :3
Sen var det alltså dags för...Håbocupen!

Jag är nöjd över vår prestation under tävlingen. Vi gjorde vårt bästa och vi fick ett rätt bra flyt. I 80 cm-klassen rev tyvärr vi ett hinder i fas 1. I 90 cm-klassen gick vi felfritt i både fas 1 och fas 2. Vi hade kanske inte den bästa tiden, men det gör inget. Han gjorde mycket bra ifrån sig ändå :) Jag lägger in en film senare!



Det blev ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa! Bye! ;)

<3Kraamizz<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0