Gäsp...

Kan inte sova. Känns som att luften är kvav och det är tungt att andas. Min hals är snustorr och jag önskar att jag hade fyllt på min vattenflaska innan jag kröp ner i sängen. Det är jobbigt när man glömmer sådana saker. Man orkar liksom inte kliva upp ur sängen och gå ner till köket när man har legat i sängen ett tag. Nåja, jag kaaaanske orkar pallra mig upp, fast bara kanske. Hur som helst, ni har säkert märkt att jag ändrat bloggdesignen lite. Försökte göra den lite mera normal denna gång!

Nu måste jag fösöka sova, det är trots allt skola imorgon. Usch, jag får en klump i magen varje gång jag tänker på skolan. Så länge ordet håller sig utanför mitt huvud är jag lugn, men så fort ordet kryper in kommer stressen fram. Jag försöker verkligen kämpa till det sista, jag vill inte ge upp nu! Natti!

<3Kraamizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0