Nytt jobb

Nu har jag jobbat några gånger på Café solslätten. Det känns faktiskt rätt bra. Visserligen är det fortfarande massor av saker kvar att lära, och det är svårt att komma ihåg allt, men samtidigt är det roligt. Man får ta mycket ansvar och det känns på något sätt vuxet. Jag fick även höra av mamma att Marianne som driver cafeét räknar med att jag och syrran ska fortsätta jobba där i sommar. Det är så roligt! Känner nu hur pengarna rullar in, både från jobbet på cafeét, ridskolan och från allt vikande i skolorna. Så allt ger sig till slut. Hoppas på att kunna få fast på cafeét, för det verkar som att jag har en chans :)
 
(Den första räksmörgåsen jag någonsin gjort, vad tycks?;)

Kommentarer
Postat av: Amanda Carlström

Åh jobbar du där? Vilka dagar och tider? :D Man kanske får komma och ta sig en fika! ;)

Svar: Japp :) Dagarna är lite olika men det är alltid jag eller eve som jobbar från tre till sex varje vardag :)
None None

2013-03-04 @ 22:20:33
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0