Markos hemkomst

Tjoo! Ledsen att jag inte hunnit skriva på ett tag nu. I onsdags kom Marko som planerat, men tyvärr satt hästbussen fast i trafiken tidigare på dagen så han kom vid ett, mitt i natten!! o.O var skit trött, men dt var värt tröttheten att kliva upp ur sängen för att åka till stallet o ta emot Marko. Vi mötte upp hästbussen vid shell för att visa vägen ut till stallet. Jag fick lite av en "wow"-känsla när jag fick syn på hätbussen! Den var inte liten inte! Tror dt får plats med typ 8-10 hästar i en sån :O Fast dt är ju inte så konstigt, de hade ju lämnat av flera hästar som skulle upp hit mot stockholms hållet :)) Aja, ialf, när vi kom fram fick jag syn på Marko som stod och tittade ut igenom ett av fönstrerna på bussens sida :) Han verkade väldigt nyfiken på vart han hade hamnat. Vart så jäkla imponerad över hur lugn han var när han kom ner från rampen på bussen. Han tittade lite, men gjorde ingenting annat :D Dt var som när en människa rycker på axlarna typ xD Igår red syrran ut på honom för första gången och han var tydligen jätte snäll! Ser fram emot att få rida honom idag! Lite senare idag kommer oxå min älskling, längtar!! <3
Ni får ha dt gött så länge, chao! ;)
Kraamizz

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul det låter. hoppas det går bra :) Jag hör slänger iväg ett sms när jag är i land igen ;) hoppas du får en toppendag! <3

2011-10-28 @ 11:04:31
URL: http://rebeccalenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0