Sjuk...

Hej hej, då va man sjuk igen :( Denna gång är det halsen som protesterar. Får bara fram väsningar istället för ord. Näsan är helt igen täppt oxå. En förkylning helt enkelt -.- Önskar att jag fick feber istället så att jag blev av med skiten på en gång. Istället måste ja nu dras flera veckor med en jävla förkylning som gör mig så trött att jag knappt orkar göra någonting. Inte kul när man har så mycket att göra oxå >.< Aja, det blir väl att äta isglass och dricka te eller varm mjölk med honung, så får vi se om det släpper lite snabbare. Ha dt gött mina läsare!
Kraamizzar <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bli friisk :( <3

2011-11-15 @ 19:11:14
URL: http://rebeccalenke.blogg.se/
Postat av: V

Jag ska försöka <3

2011-11-16 @ 18:20:35
Postat av: en beundrare

2011-12-31 @ 02:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0