Globen!

Heeej! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, är en tid med massor av aktiviter just nu. Skolan tar en ganska stor del också, tyvärr. Men nu tänker jag skriva vad jag ska hitta på i helgen :) Imorgon hade jag planerat att jag skulle se Breaking Dawn men Becka, skulle bli jätte roligt :D Men i morse fick jag ett bud som gjorde att jag ställdes inför ett  svårt dilemma. Catti hade fått två gratis biljetter till globen, och hon frågade mig och syrran om vi ville ha dem. Tyvärr var biljetterna för imorgon, vilket gjorde det jobbigt för mig att välja. Samtidigt som jag var super sugen på att åka till globen var jag ivrig på att se Breaking Dawn med Becka. Dessutom hade ju Becka och jag bestämt att gå på bio redan förra veckan! :/ Så detta blev jobbigt. Men efter ett snack med Becka, och ett löfte om att jag ska bjuda henne på bio nästa vecka istället, så valde jag globen denna gång. Så imorgon blir det globen :)

På lördag kommer grällsta gänget hem till mig. Då blir blir det filmkväll med gamla disney filmer ;D Ska bli kul att träffa alla igen, saknar dem jätte mycket! På söndag måste jag försöka plugga lite, bläää!! Men ha dt gött så länge!

Kraamizz <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du få ha det så kul min blomma^^ Saknar din röst, puss puss<3<3<3 (My Darknezz)

2011-11-24 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0