Onsdag

En onsdag har i nuläget börjat betyda dressyrträning. Då menar jag inte att det är jag som tränar, utan jag följer med Eve och tittar på när hon tränar. Marko gick sjukt fint idag, har aldrig sett honom gå så bra förut. Han började verkligen jobba och aktivera sina bakben, och det gjorde att han fick fina steg också. Det verkar som att han kan mera än vad vi tror, för efter bara tre träningar så har detta redan kommit fram! Jag avundas min syster lite också för att hon rider honom så bra. Nåja, i helgen väntar en dressyrträning åt mig också, så jag ska lära mig jag med. Man kan inte alltid hoppa som sagt, då blir man ingen bra ryttare! :)
 
<3kraamizz<3
(Jag och Marko på grällsta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0