Tränings pass

Aaaaj, jag kan knappt gå! Jag började med min första jogging tur idag och man kan väl säga att jag övergjorde träningen lite. På grund av tröttheten mot slutet blev mina fötter slarviga och "glömde bort" rötterna som låg på stigen. Det ledde till ett tvärstopp och ett dopp i leran, suck. Nåja, det brukar väl vara blod, svett och tårar i början. Det härliga är när man kommer hem, dricker massor av vatten och tar en lång dusch. Trots att jag blev trött kände jag mig ändå nöjd och friskare i kroppen. Och det är det som jag vill uppnå! :)
 
<3kraamizz<3
 


Kommentarer
Postat av: Becca

påt igen ba! :D <3

Svar: Jadå! :D <3
None None

2012-11-21 @ 06:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0