Hoppträningen gick sådär...

Haha, jag tar tillbaka det där som jag skrev tidigare om Marko, idag gick det inte så bra! Det var säkert bara för att jag skrev så där tidigare, hehe! Nää, skämt åt sido, Marko var nämligen extremt stark idag och ville inte alls lyssna på mina hjälper. Vi fick träna galoppombyten och det kändes som att hela passet bara blev dragkamp och "fläng". Han har faktiskt aldrig varit så här stark förut så jag blev väldigt förvånad. Men det kan bero på att han vilade igår och har överskottsenergi^^ Nåja, det kan inte gå perfekt hela tiden! :) Man får inte haka upp sig på sådana saker, det är bara acceptera läget och gå vidare!

<3Kraamizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0