Trött tjej

Är fruktansvärt trött! Började dagen med att jobba från halv åtta till tolv. Sedan åkte jag till vårat stall för att rida min lilla polle. Det var super mysigt att rida ut i detta undebara väder som varade idag! Red tillsammans med Issa. Vi klättrade lite, super nyttig träning för hästarna :) Tyvärr gick det inte lika bra när jag kom hem och skulle öva galoppfattningar, marko började bråka och protestera lite. Dessutom glömde jag bort att lätta i handen vilket gjorde saker värre :/ Nåja, får tänka på det nästa gång.

När jag kom hem hann jag bara göra i ordning mig lite snabbt. Eve och pappa skulle nämligen få lite gäster eftersom att de fyllt år. Jag som skulle städat rummet och plugga. Ibland hinner man inte med det viktigaste. Så nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara skriva kart det här inlägget.

Imorgon blir det jobb igen. Sedan ska jag även vara funktionär på klubbdressyren. Eve ska vara med och tävla, så jag tänker heja på henne :) Antagligen kommer jag nog inte hem förrän sent på eftermiddagen, och då får jag ta hand om det jag missade idag. Herregud vad helgerna springer iväg, tycker ni inte det?

Natti natti folket, hoppas ni orkade läsa!

<3Kraamizz<3


(En bild på syrran och Marko under en dressyrträning :))




Kommentarer
Postat av: Darknezz

Tycker du är jätte duktig älskling<3

2012-03-25 @ 01:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0