Tävling på söndag

Börjar bli riktigt nervös nu! På söndag ska jag och Marko vara med på ridskolans klubbtävling, så det blir alltså vår första tävling tillsammans. Dessutom ska jag tävla i 90 cm, det kanske inte låter så högt men för mig som aldrig har kunnat tagit steget till en högre nivå är det högt. Men samtidigt som jag är nervös, är jag sjukt taggad! Är sugen på att vinna, trots att jag vet att vi kommer få svåra motståndare.

Igår hopptränade jag som vanligt. Denna gång fick vi hoppa bana på den höjd vi ska tävla i på söndag. Gick faktiskt riktigt bra, Marko kan det här, jag måste bara våga lita på honom. Jag hoppas verkligen att han går lika bra på tävlingen, för då har vi åtminstonde en chans att bli placerade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0