Djupt upprörd

Jag är djupt upprörd! Igår fick jag reda på att vi skulle ha svenska prov nästa vecka, som om att jag inte har nog med prov och uppgifter redan. Dessutom, detta gjorde mig fruktansvärt arg, lade dem svenska provet på samma dag som jag har två andra prov! Får man verkligen göra det? Klämma in tre prov på samma dag?! Det är ju inga lätta prov heller, matteprov på två stora kapitel, företagsekonomi prov och svenska prov. Ska man göra bäst resultat kan man ju bara fokusera på ett prov i taget!! Håller ni inte med?

Jag pratade med min svenskalärare om det här men han bara ryckte på axlarna och svarade att han inte kunde göra något åt detta. Va faan, varför pratar inte lärarna med varandra då?! Jag blir bara så förbannad! Är det någon mer än jag som har varit med om det här?


Kommentarer
Postat av: Darknezz

Sur smily :3

2012-03-24 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0